onsdag 27. mai 2009

Half-Blood Prince snæks!

HBP er her snart (15. juli) og inside scoops, featurettes, også kalt TV-snutter, blir flere og flere. Dette er den siste.


via theanchorage8

Nå, jeg er som regel ikke den mest kritiske. Jeg skal ikke engang henge meg opp i hvor forholdsvis stusslig og ''tynn'' Slughorn har blitt castet! Jeg henger meg faktisk mer opp i de geografiske forholdene rundt denne hulen: var det ikke meningen vår lille Tom kom seg frem, med følge, da han var på ekskursjon med barnehjemmet? Står de der ut i havet for moro skyld?
Ok, så ser det mye tøffere ut..

3 kommentarer:

  1. Nå er det jo sånn det er beskrevet. Det er en vegg man ikke kunne kommet seg ned uten magisk hjelp, sier Humlesnurr, og turen ned alene hadde nok skremt vannet av de to som lille Tom tok med seg, mener han. Slughorn, ja, han er for tynn - altfor tynn, men tilbake til hula; hvordan i all verdens riker skal de klare å svømme fra den klippa de står på til hula?

    SvarSlett
  2. ''No Muggle could reach this rock unless they were uncommonly good mountaineers, and boats cannot approach the cliffs; the waters around them are too dangerous. I imagine that Riddle climbed down; magic would have served better than ropes. And he brought two small children with him, probably for the pleasure of terrorising them..'' Personlig synes jeg det høres ut som om han klatret. Hvem har sagt noe om svømming, de tryller selvfølgelig frem hvert sitt surfebrett!

    SvarSlett
  3. En side videre så svømmer de inn, Humlesnurr tørker seg og glemmer helt at han har med Harry som står og hakker tenner.

    SvarSlett