tirsdag 2. juni 2009

Kort om: Moon

Jeg gjør det enkelt:

950,000 miles from home
the hardest thing to face...
is yourself
.

Skrevet og regissert av Duncan Jones (sønnen til David Bowie) og Nathan Parker.

"Moon" is a classic, down and dirty (literally) science fiction film with a baffling mystery that challenges the viewer to live in the shoes of the protagonist. It's hard to imagine a better one than Sam Rockwell or a more effective, entertaining, and satisfying cinematic experience." imdb







Det gjenstår bare å se om jeg kan motstå å tenke på stakkars
Zaphod Beeblebrox gjenom hele filmen, så skal dette bli riktig så bra tror jeg!

Kommer 17. juli.

1 kommentar:

  1. Denne så utrolig spennende ut! Gleder meg! Minnet jo veldig om 2001 da, men men, det kan jeg like. Har du noe info om Flash Forward eller V?

    SvarSlett